BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

22 September 2011

11.09.2011

*it's is my birthday*
hehehehhee..
SELAMAT HARI LAHIR NUR AZRIEN ZAHARUDIN
now i'm 19teen..
hahahahha
da boleh g club, da boleh kawin ,,
ahahhahaa
tapi aku x kn buad pekare yg dinyatekan diatas..
aq harap hidup aku kali niyh lebih ceria, gembira dari yg sebelum2nya..
dan paling penting,
harap aku semakin matang...
> time birthday aku tuh kakaq aku bawak aq n adek aq g jln2 kat SEREMBAN,SENAWANG..
die belikan aku sepasang keneja warne ungu..die gak belanja makan n g jlan2...
sepanjang ari tuh aku x pat nk kte ape la kan..
gembira sgt..
sye syg kakak n famly sye...=)
ade sikit photoshot time kuar bersme kaka n adeq..
 this is my beloved kak chea..*jgn tnyer npe die cantek*

 this is my sister..
 testing market!hahaha..
 baju baru tuh..hahahhaha

this is my cake ..kaka yg belikan..hhaaha..