BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

22 September 2011

10.09.2011

*hari yg sukar buad aku,tapi time tuh aku gembira*
tarikh tuh x silap jatuh ari sabtu..
nasib aku malang buad dua ari sebelumnya,
tapi hari tuh lagi malang...
ade budak2 sekolah aku dtg nk beraya kat umah aku..
so aq okeyh je la bub aq ngam ngan dak tuh..
jadi aku pon masakanlah mee goreng n buad air laici toq diorg,..
raye la kate kan..
jap2 ade gambar..hahahaha
aku pun tunggu la budak2 niyh dtg..
skali diorg pon smpi...
aku bukak pintu rumah aq jep trus berderau darah aku..
aq nmpk ex aku..
time tuh rase mcm nk ngs n pengsan jep..
tp aku tabahkan hati..
wahhhh*mcm bgs jep*
aq buat mcm bese je la..
aq ajak la diorg msk..
time tuh mcm2 perasaan ade..
tp aku pendamkan jep..
aq berpure2 dpn sume budak2 tuh..
aq ketawa,aq senyum n lain2 la..
tp dalam ati tuhan je tau kan..
hahahahaha
tapi tak pe aku terima ape yg terjadi..
so it's been my bad time in 3 hari berturut2...
tapi semuanya ade hikmah kan..
so i'm eppy right now..
pisshhh yaawwww..